zaterdag 21 februari 2009
Kyteman is overal: gevolgen van een promorondje kranten, radio en tv
De combinatie van NRC, Trouw, Giel Beelen en natuurlijk DWDD blijkt nog steeds een allesoverheersende pr cocktail te zijn. Maar dan moet je het natuurlijk wel nog even doen. En dat deed Colin Benders met zijn complete orkest ook. Met zijn natuurlijke oprechtheid en de enorme energie die het orkest kan genereren als ze spelen, gingen radio, tv en Jan Mulder voor de bijl. Met een strakke organisatie (hulde aan Maike) ONdersteund door pagina grote artikelen in de kranten (hulde aan Evelyne en Bas) was het daarna een kwestie van de Twitterstats volgen. Niels, nog net op vakantie, kon het allemaal volgen via de sms en de volgende dag bij de verkopen in de platenwinkels. Gijs zag dat het goed was en genoot nog na van de videoclip die hij de dagen daarvoor met Colin in Engeland had geschoten.
In de auto terug hoorde ik nog even Nachtegiel die een over enthousiaste fan live doorverbond met een oververmoeide Colin Benders. Veel meer dat VET MAN, kwam er niet meer uit :-)
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
3 opmerkingen:
bij ons (burgerweeshuis) is na zo'n promo dag de kaartverkoop vertienvoudigt!!!
zo zie je maar de beste verkoper is de artiest zelf ;-)
vet!
mijn hele voetbal elftal wil ook komen...
Een reactie posten