woensdag 11 februari 2009

open source festival


Met veel plezier (en verbazing) keek ik naar mijn mail vandaag. Bas (de pr chef van ON) mailde me dat ik dit ff moest checken.
Een fascinerend doorkijkje in de achtergrond van een festival dat rap zijn sporen aan het verdienen is. En door de wiki opzet wordt iedereen uitgenodigd mee te denken in verbeteringen. Slim? Ja, ik denk het wel. In ieder geval een bijdrage aan het zoeken naar nieuwe wegen en vormen om de snel veranderende muziekindustrie te voorzien van nieuwe mogelijkheden en insteken. Joost Heijthuijsen (voorheen o.a. MLB) vormt, naar ik mag aannemen, samen met muzikanten Frank Kimenai en Vincent Koreman de drijvende (directie krachten) achter dit plan, waarvoor hulde. Ook de raad van toezicht is in niet onbekende handen.
Graag had ik even de begroting bekeken, maar die staat nog net ff niet online.
Dus Joost: komt die nog?

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Dank je wel voor het bericht.We hopen ook dat het kan bijdragen aan culturele ontwikkelingen.
Wanneer gaan jullie open source? Jullie hebben ten minste een grotemensenbegroting. :-)

Anoniem zei

Goeie vraag idd ZXZW! Wanneer gaat ON open source? Worm doet het ook trouwens. Zie http://www.openorg.nl/

3daysON zei

goede vraag, we zijn in overleg met de collega productiehuizen en ZXZW om te kijken wat er kan.

Anoniem zei

zou tof zijn!